Sannis

Wat was het probleem?

Stannis.nl wil een bepaald product meer verkopen, het dekbed gemaakt van Jersey katoen. Ze willen niet zo zeer dit product extra in de kijker zetten op hun website, want dan gaan bestaande klanten een ander product niet kopen. Ze willen nieuwe bezoekers krijgen die nog nooit gehoord hebben van hun winkel.

Belangrijker nog, we willen bezoekers op hun website krijgen die niet eens wisten dat ze een nieuw dekbed nodig hadden. Er moest dus een behoefte gecreëerd worden om een dekbed van Jersey katoen te willen hebben bij mensen die nog nooit van Stannis gehoord hadden.

Hoe pakte De Details dit aan?

We begonnen met een marktonderzoek en een zoekwoordenonderzoek. Wie zijn de concurrenten, wat is hun ´selling point´ en welke zoekwoorden worden (niet) gebruikt. Op basis daarvan leek ons de beste strategie om aan content marketing te doen en een master te schrijven over dekbedden. 

Deze master gids vergeleek alle soorten materialen, welke het beste waren voor welk seizoen, wat de ideale grote was en hoe je een zo geïnformeerd mogelijke keuze maakt. Daarin werden de relevante keywords gebruikt die in ons zoekwoordenonderzoek naar boven kwamen. We gebruikten copywriting en psychologie om mensen op een natuurlijke wijze een voorkeur te laten ontwikkelen voor het jersey katoen dekbed, ook al waren zij niet eens op zoek naar een dekbed.

Wat was het resultaat?

Het Jersey dekbed werkt direct opgepikt door meerdere nieuwe klanten. De verkoopcijfers zijn onbetwistbaar de hoogte ingeschoten en de investering van Stannis in een artikel van De Details was na slechts drie! Dagen al volledig terugverdiend. Geen wonder dat we nog een paar samenwerkingen zijn aangegaan.

Contacteer ons

Wil je ook met ons samenwerken? Contacteer ons dan en we kijken wat we voor je kunnen beteken!


    Please prove you are human by selecting the tree.

    Heb je nog vragen of twijfels? Contacteer ons gerust!

    Wat was het probleem?

    Stannis.nl wil een bepaald product meer verkopen, het dekbed gemaakt van Jersey katoen. Ze willen niet zo zeer dit product extra in de kijker zetten op hun website, want dan gaan bestaande klanten een ander product niet kopen. Ze willen nieuwe bezoekers krijgen die nog nooit gehoord hebben van hun winkel.

    Belangrijker nog, we willen bezoekers op hun website krijgen die niet eens wisten dat ze een nieuw dekbed nodig hadden. Er moest dus een behoefte gecreëerd worden om een dekbed van Jersey katoen te willen hebben bij mensen die nog nooit van Stannis gehoord hadden.

    Hoe pakte De Details dit aan?

    We begonnen met een marktonderzoek en een zoekwoordenonderzoek. Wie zijn de concurrenten, wat is hun ´selling point´ en welke zoekwoorden worden (niet) gebruikt. Op basis daarvan leek ons de beste strategie om aan content marketing te doen en een master te schrijven over dekbedden. 

    Deze master gids vergeleek alle soorten materialen, welke het beste waren voor welk seizoen, wat de ideale grote was en hoe je een zo geïnformeerd mogelijke keuze maakt. Daarin werden de relevante keywords gebruikt die in ons zoekwoordenonderzoek naar boven kwamen. We gebruikten copywriting en psychologie om mensen op een natuurlijke wijze een voorkeur te laten ontwikkelen voor het jersey katoen dekbed, ook al waren zij niet eens op zoek naar een dekbed.

    Wat was het resultaat?

    Het Jersey dekbed werkt direct opgepikt door meerdere nieuwe klanten. De verkoopcijfers zijn onbetwistbaar de hoogte ingeschoten en de investering van Stannis in een artikel van De Details was na slechts drie! Dagen al volledig terugverdiend. Geen wonder dat we nog een paar samenwerkingen zijn aangegaan.


    Heb je vragen over deze case studie, of wil je ook met ons samenwerken? Stuur ons dan een bericht en wij maken vrijblijvend een offerte op!

    Wil je onze beste tips en nieuwe case studies lezen? Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief!