Uitleg: Een webshop starten in bijberoep

Webshop starten in bijberoep

Uitleg: Een webshop starten in bijberoep

Wil je in bijberoep een webshop starten in belgië, dan moet je met enkele regels rekening houden. In dit artikel gaan we uitleggen waar je minimum moet aan voldoen, en aan welke kosten je je als zelfstandige in bijberoep kunt aan verwachten. 

Wij raden het boek De 100 Euro Startup aan om je plan uit te voeren! 

De vereisten om een webshop te mogen starten in bijberoep

De voornaamste vereiste is dat je al een job hebt. Je werkt in loondienst en dat voor de helft. Er zijn ook uitzonderingen voor mensen die een socialezekerheidsuitkering krijgen. 

Je moet dus reeds vast werk hebben voor je dat je in bijberoep aan de slag kunt gaan. Als je niet voldoet aan die voorwaarden zit er niets anders op dan voltijds als zelfstandige aan de slag te gaan, of meer uren werken bij je vaste job. 

Net zoals een voltijdse zelfstandige moet je ook sociale bijdragen afdragen en dus ook belastingen betalen in bijberoep. Dit is geen apart sociaal statuut. Je mag ook niet vergeten dat je lid moet worden binnen de 90 dagen van het verzekeringsfonds voor zelfstandigen. 

Redenen om (niet) te starten met je webwinkel

Voordelen van werken in bijberoep

Het belangrijkste pluspunt is dat je extra geld verdient. Hoeveel dit is hangt natuurlijk af van hoeveel je werkt, hoeveel je verkoopt, wat je verkoopt. Je kunt je hierin laten bijstaan door experten, zodat je website sneller van start kunt gaan en sneller winstgevend wordt. 

Veel mensen vrezen ook voor hun pensioen als ze opeens een zelfstandige activiteit uitvoeren. Deze zorgen zijn onterecht. Je behoudt ook je socialezekerheidsrechten uit je vaste activiteit waardoor je pensioen blijft opbouwen. 

Een ander voordeel van je webshop in bijberoep is dat je beroepskosten kunt gaan aftrekken. Zo kunt u de belastingen die u moet betalen wat verminderen. Je kunt in principe even ver gaan als een gewone zelfstandige. Je kunt dus de kosten van je website, je producten en je marketing volledig inbrengen als beroepskosten. 

Nadelen een bijberoep hebben

Er zijn natuurlijk ook nadelen. Je krijgt geen extra sociale rechten. Je moet nog steeds het zelfde aantal jaren extra werken om van een volledig pensioen te genieten. De extra bijdragen die je betaalt geven je geen recht op een extra uitkering of iets degelijks. 

Je moet meer belastingen betalen. Belgie en belastingen. Je ontsnapt er niet aan. De inkomsten die je krijgt van je webshop moet je rekenen boven op je inkomsten van je andere job. Daardoor kun je in een hogere belastingsschijf komen. 

Zelfs als je kleinschalig begint kost een andere activiteit uitoefenen een heel veel tijd en moeite. Zeker als je dit combineert met vast werkt. Probeer daarom slim te zijn in wat je zelf doet en uitbesteed. Als je alles zelf doet zal het langer duren voor je kunt beginnen. Dat zijn verloren inkomsten. Dingen zoals productbeschrijvingen, digitale marketing, SEO, copywriting en eventueel vertalingen kosten heel veel tijd. Deze besteed je beter uit aan experts. Dit spaart je niet alleen tijd uit maar zal ook je inkomen verhogen op de lange termijn. 

Belastingen op je webshop in Bijberoep

Het is altijd nuttig om even extra stil te staan bij wat je allemaal zal moeten afdragen aan vadertje staat. Buiten de belastingen die je betaald op de inkomsten van je webshop (deze gaan plus je persoonsbelastingen!) moet je nog enkele andere taxen betalen. 

De andere belangrijkste belasting is de BTW. Echter als je inkomsten niet de grens van v25 000 euro overschrijden dan kun je een vrijstelling van btw-verplichting vraen. Je mag wel geen btw recuperen op binnenkomende facturen. Wil je hier meer over weten? Dan lees je dit hier. 

Welke kosten boekhouder als zelfstandig bijberoep? 

In principe kies je zelf hoeveel de kosten voor een boekhouder zijn als je in bijberoep een webshop start. Je hebt namelijk de vrije keuze als je naar een stapt of niet. De boekhouding is relatief eenvoudig. Het grootste probleem aan zelf je boekhouding te doen is natuurlijk dat het tijd kost. Jouw tijd is het schaarste goed dat je hebt als je in bijberoep en in hoofdberoep werkt dus besteed deze nuttig. 

Qua echte montetaire kosten zal een boekhouder niet zo duur zijn mocht je er een onder de arm nemen. Meestal heeft hij maar een paar uur werk als je een kleine eenmanszaak hebt. Het kan nuttig zijn om er een in te schakelen voor het eerste kwartaal. Zo kun je zelf zien wat je ongeveer moet doen en kun je vragen stellen over wat je wel en wat niet inbrengt als kost. 

Ondernemingsnummer aanvragen voor nevenactiviteit

Wanneer je wilt ondernemen in Vlaanderen, of Belgie, heb je een ondernemingsnummer nodig. Daar kun je niet aan uit. Om een ondernemingsnummer aan te vragen moet je je inschrijven bij de KBO. Dit is de kruispuntbank voor ondernemingen. Dit kun je eenvoudigweg doen door naar een erkend ondernemingsloket te stappen.

Hoe start je je webshop als je weinig tijd hebt?

Een webshop beginnen in bijberoep naast je vaste baan valt niet te onderschatten. Als je acht uur per dag werkt in je hoofdberoep dan schieten meestal nog maar een paar productieve uren over. Wees dus realistisch, je gaat niet nog eens 8 uur werken als je net gedaan hebt met je hoofdactiviteit. Aangezien je een vaste baan hebt, is het de moeite waard om eens te denken over wat je allemaal kunt uitbesteden en tegelijk nadenken over waar je geen (te hoge) kosten voor moet maken.

Marketing webshop beginnen bijberoep

Dit besteed je best uit

Ja, een marketing bureau die je aanraadt je marketing aan hun uit te besteden. Dat zag je aankomen. Het staat je vrij natuurlijk dit zelf te doen. Wij hebben zelf enkele gidsen geschreven hiervoor. Deze hebben eerder als doelgroep mensen zonder enig budget en heel veel tijd. Als je een budget hebt – en dat hoeft echt niet veel te zijn – is het vaak een veel beter idee om je marketing uit te besteden. Je zou zelf ook je huis kunnen bouwen in plaats van uit te besten, maar de kwaliteit zal nooit het zelfde zijn tegen dat je erin gaat wonen ben je weer een paar jaar verder. 

Bij marketing is dit niet anders. Wij weten wat we doen, en ons motto is uw success is ons success. Wij willen dat je een winstgevende webshop hebt en dit voltijds kunt doen als je dat wilt, want dan ga je ons ook vertrouwen met grotere opdrachten en ons aanraden bij mede-bijberoepers en collega ondernemers. Daarom hebben wij ook een starter abonnement waarmee je met een heel klein budget al grote dingen kunnen doen. 

Hieronder vind je wat je best uitbesteed en waarom:  

Digital marketing – Dit zijn je Facebook, Google, Instagram, LinkedIn etc. advertenties. Leren hoe je deze opzet kost veel tijd. Leren hoe je deze succesvol maakt duurt jaren. Bijna elke beginner verliest geld aan zijn online advertenties. Dat is logisch, want iedereen wil online adverteren. Je bokst bijna altijd op tegen de advertenties van mensen die al jaren ervaring hebben met de perfecte ad te maken. Daardoor stijgen jouw kosten per klik en bereik je minder klanten. Allemaal tijd en geld dat je beter voor andere dingen kunt gebruiken.

SEO – Heb je je ooit afgevraagd waarom Google je nu juist deze resultaten toont op de eerste pagina? Wel dat komt door SEO, oftewel Search Engine Optimilization. Je website moet goed gevonden worden door Google. Hoe je dat doet is een kunst op zich. Eens je website helemaal van boven staat voor bepaalde zoekwoorden – Zoals Honing kopen – dan stijgt de omzet van je webshop aanzienelijk. Je hebt namelijk elke dag nieuwe bezoekers en klanten doordat je zo hoog staat in Google. 

Copywriting – Je moet de consument overtuigen om nu iets te kopen. Hij mag je website niet verlaten voor hij of zij een bestelling heeft geplaatst! Dit doe je door psychologische principes toe te passen en een pakkend verhaal te schrijven waardoor de consument niet kan wachten om jouw product in huis te halen! 

Vertalingen – Mensen worden veel liever aangesproken in hun eigen taal. Wanneer iemand iets leest in zijn moedertaal is deze meer geneigd om iets te kopen en voor een (veel) hoger bedrag. Dat is logisch. Niemand koopt graag iets waar hij of zij weinig van begrijpt. Je website in de taal van je klant aanbieden zorgt ervoor dat je makkelijker online wordt gevonden en vertrouwen wekt bij die doelgroep. Dat komt je verkopen enkel maar gen goede! 

Content marketing – Bloggen is cruciaal de dag van vandaag. Het helpt je om gevonden te worden online, op sociale media en het informeert je klanten over je producten en je zaak. Het is een van de efficiëntste manieren om aan marketing te doen, samen met SEO. De kosten van content marketing liggen maar liefst 62% lager dan traditionele marketing. Uit onze eigen cijfers blijkt dat 81% van de nederlandstaligen blogs leest, en voor 64% van de kopers dit een beslissende factor is om tot de koop over te gaan! 

Interesse om meer te weten over wat we voor je kunnen betekenen? Hier lees je meer over onze services! 

Heb je nog vragen of wil je een vrijblijvende offerte? Dan kun je ons altijd hier contacteren! 

Waar start ik het beste een webshop in bijberoep?

Het internet staat vol van mensen die je een webshop willen aansmeren. In 98% van de gevallen heb je zeker geen webdesigner nodig. Je besteed je geld beter aan het inkopen van je producten en deze aan de man te brengen. Als je helemaal geen ervaring hebt met een websites dan raden we je aan Shopify te gebruiken. Dit kost rond de 25 euro per maand en is ideaal om te testen als jouw concept wel echt werkt. Je kunt volledig zelf je website maken. Als je vast zit en niet weet wat je moet doen heb je duizenden videos online die jou haarfijn uitleggen wat je precies moet doen.

Als je niet zeker weet als shopify iets voor jouw is dan kun je via deze link 14 dagen gratis proefperiode krijgen! Ook als je weet dat je shopify wil gebruiken kun je de link gebruiken en wat geld uitsparen!  

webshop bijberoep shopify

Hoeveel mag je verdienen? 

Als je in bijberoep een webshop bent begonnen mag je in principe zoveel verdienen als je wilt. Als dat slim is, is een andere vraag. Je inkomsten worden namelijk bij de personenbelasting geteld. Vanaf een bepaald bedrag kun je waarschijnlijk beter overwegen om voltijds zelfstandig te worden of een onderneming op te richten. 

Heb je vragen over hoe je best start? Of wil je met ons samenwerken? Dan kun je altijd vrijblijvend contact met ons opnemen en we kijken wat we voor je kunnen doen! 

3 goede Webwinkel en mini onderneming ideeën en inspiratie

Wil je online gaan verkopen in bijberoep, dan zal tijd je voornaamste knelpunt zijn. Je werkt nog steeds bij een werkgever, wat je veel tijd en energie kost. Daarom hebben we een lijstje met mini-onderneming ideeën samen gesteld die je kan helpen om een schaalbare onderneming te beginnen. 

Een subscription box service beginnen

Beginnen met een maandelijkse subscription box te verkopen is een goed idee. Je kunt makkelijk je werk spreiden, want je hoeft in principe maar eenmaal in de maand een box samen te stellen en te versturen.

Het beste kies je een product dat niet snel vervalt. Zo kun je bijvoorbeeld een subscriptie box voor kattenspeeltjes maken. Je kunt afhankelijk van je kapitaal zoveel inkopen als je wilt, en zo moet je je dus maar een enkele maal bezighouden met voorraden aanleggen en leveranciers contacteren. Je kunt ook bulk korting krijgen. 

Het grootste voordeel is dat je al je bestellingen in principe maar op een vaste dag in de maand hoeft te sturen. Zo kun je zeggen dat je elke tweede dinsdag van de week je levering doet aan je klanten. Dan kun je vrijdag avond, zaterdag en zondag alles verpakken en de maandag of zondag naar het postkantoor doen. Op die manier hoef je je minimaal bezig te houden met het offline aspect van je business. 

Lokale streekproducten online verkopen

Woon je in een streek die bekend staat om een bepaald product? Vaak is er online een grote vraag naar goede kwaliteit ambachtelijke producten die je niet zomaar in de winkel krijgt. Denk aan vers gebak, bepaalde dranken. Ook dit kun je combineren met een subscription box, maar de meeste mensen willen dit toch liever on demand. Dat betekent dat ze een keer willen kopen om te proberen en niet aan een abonnement vast willen zitten. 

Je kunt ervoor kiezen om je streekproducten zelf te produceren. Dan moet je natuurlijk weten hoe je dat doet. Je moet afhankelijk van wat het product is vaak een bijkomende vergunnning regelen. Bijvoorbeeld als je voedsel verwerkt moet je een vergunning hebben van het FAVV, of handgemaakte zepen verkoopt dan moet je in orde zijn met de cosmetica richtlijn. 

Als je een webwinkel in bijberoep begint is dat misschien iets te veel werk. Je kunt misschien partnerships afsluiten met ondernemers in jou buurt waar je in bulk streekproducten koopt, of op regelmatige basis producten gaat afnemen. Op die manier kun je tijd besparen en ben je er zeker van dat kwaliteit levert aan je klanten. 

Zelf-gemaakte artikelen in bijberoep verkopen 

In je webshop kun je ook artikelen verkopen die jezelf maakt. Je kunt hiervoor Shopify gebruiken maar ook E-bay en Etsy. Er zijn veel producten die je zelf kunt maken en waar er een markt voor is online. Denk maar aan juwelen, maar ook aan tekeningen en schilderijen. 

Vaak beginnen mensen die dit doen vanuit een passie die ze hebben voor een bepaalde niche. Toch moet je als je uiteindelijk winst wil maken niet heel kieskeurig zijn in wat je maakt. Zeker als je creatief bent is het een goed idee om op zoek te gaan naar klanten die op maat gemaakte items willen kopen. 

Best zet je je prijzen wel een stukje hoger dan je in eerste instantie zou verwachten als beginnende ondernemer. Een hogere prijs straalt vertrouwen uit, en het schrikt ´slechte´ klanten af. Het geeft je producten ook een premium gevoel. Mensen hebbende indruk dat ze kwalitatiever zijn dan andere doorsnee producten die je online vindt. 

7 tips voor je online winkel

Voor je effectief start in bijberoep willen we je toch nog enkele tips meegeven die je wat zullen helpen om een winstgevende shop te openen. Al deze tips kun je makkelijk toepassen om je winkel wat beter te doen converteren of gevonden te doen worden online. 

  1. Reviews zijn essentieel

Goede reviews zijn voor beginnende webwinkels vaak wat het verschil maakt tussen een verkoop of weer een bezoeker die de site verlaat en nooit meer terugkeert. Recensies zorgen ervoor dat je winkel betrouwbaarder overkomt. Zeker wanneer je net begint is dat belangrijk, want op een webshop die net nieuw is durven niet veel mensen producten te kopen. 

Vraag dus je vrienden of familie om je een review te geven op Trustpilot of een ander platform voor online reviews. Je conversie zal sterk stijgen en op die manier zul je op zijn beurt meer reviews krijgen van andere klanten als je het goed doet. 

  1. Zorg voor sterke copywriting

Copywriting is de kunst om dingen te verkopen door een overtuigende tekst te gebruiken. Het is zo oud als het schrijft zelf. Je krijgt elke dag met copywriting te maken. Gegarandeerd heb je een paar folders in je huis liggen van winkels waar zaken opstaan als OP=OP. Laatste kans! Aanbieding! Enz. 

Goede copywriting vertelt aan je klant een verhaal en overtuigt hem of haar je product te kopen. Een sterke copy kan je verkoop gevoelig doen stijgen. Daarom dat je dit best uitbesteed want niet iedereen kan een goede verkooptekst schrijven voor producten of diensten. 

  1. Neem je over ons pagina serieus 

Een van de eerste pagina’s die een nieuwe bezoeker bekijkt als hij op een webshop surft is de About Us pagina. Zorg ervoor dat deze net is gemaakt, en niet enkele niets zeggende zinnen is. Probeer minimum 300 woorden te schrijven en liefst een paar unieke afbeeldingen van je team of jezelf en waar je de shop uitbaat er in te verwerken.

Hier kun je best ook copywriting gebruiken. Geef een uniek verhaal aan je webwinkel. Vertel wat over jezelf, waarom je deze winkel bent begonnen, en wat jouw webwinkel uniek maakt ten opzichte van je concurrenten. Best gebruik je de wij-vorm, dit straalt meer vertrouwen uit. De ik-vorm zorgt ervoor dat je als een hobby winkel overkomt. In sommige gevallen is dit niet automatisch negatief e.g. als je zelfgemaakte juwelen verkoopt, maar in de meeste gevallen ben je beter af door in het meervoud te schrijven.

  1. Zorg voor een Unique Selling Point (USP)

Je onderneming moet iets hebben dat het onderscheid van al de andere (in)directe concurrentie die je hebt. Iets wat je bij elk product kunt vermelden om de klant over de streep te helpen trekken nu in je webwinkel te kopen. Een voorbeeld hiervan is Bol, zij verzenden al gratis vanaf 20 euro en vermelden dit op elke product pagina op de website. 

Waarschijnlijk zal zo een genereuze verzend praktijk iets te kostelijk zijn als beginnende shop dus zul je iets anders moeten zoeken. Zo is het een goed idee om je retourtermijn langer te maken dan de wettelijke 14 dagen. Kies voor 30 of 45 dagen zodat de klant met meer vertrouwen bij jou kan winkelen. 

  1. Gebruik een referral programma

Alle grote e-commerce spelers gebruiken referral programma’s – ook wel affliate programma’s genaamd – om meer te verkopen. BOL, Amazon, Ebay, en ga maar door gebruiken dit allemaal. 

Het principe is simpel. Mensen krijgen een unieke link van jou die naar jouw webshop linked, en telkens als iemand via hun link die jij ze hebt gegeven een item koopt, krijgen ze een percentage van de verkoop. Dit ligt meestal tussen de 2 en 10% voor fysieke producten en gaat tot wel 70% voor digitale artikelen. 

Als iemand die een webwinkel begint in bijberoep is dit een uitstekende methode om tijd en geld te besparen aan marketing. Iemand anders lokt klanten naar jouw site en jij moet alleen maar er voor zorgen dat je die persoon een percentage commissie geeft en de orders verzend.

Uiteraard moet je er voor zorgen dat het commissiepercentage die je gaat betalen de moeite waard is. Dit zal sterk afhangen van het product en voor hoeveel je het gaat verkopen. Als je een 2% commissie (dus 10 cent per verkoop) geeft voor producten van 5 euro ga je niemand vinden die jou referral wil zijn.  

  1. Gebruik SEO

Buiten betaalde advertenties kopen van Google en Facebook kun je ook ervoor zorgen dat je website goed gevonden wordt door mensen die op zoekmachines (Google, Bing, etc.) naar producten zoals de jouwe zoeken. 

Door Search Engine Optimization toe te passen kun je gratis bezoekers naar je website lokken. Elke dag zoeken miljarden mensen naar producten op te kopen. Door middel van een goed uitgewerkte en geoptimaliseerde site kun je de gebruikers die zoeken naar een product of dienst waarschijnlijk op jouw website krijgen. Wij hebben dit gebruikt om een Fantasy, DnD 5e en Anime Blog helemaal naar boven te helpen in de rankings en zo 100en bezoekers per dag binnen te halen!

  1. Zorg ervoor dat je bezoekers die niet kopen opnieuw kunt bereiken

Als je net begint met je webshop heb je waarschijnlijk weinig reviews en kun je misschien niet aan een even lage prijs als je concurrentie verkopen. Dan is het nuttig om de bezoekers die je nu hebt later te kunnen contacteren. 

Je moet ofwel het emailadres ofwel het telefoonnummer krijgen van de bezoeker. Het beste ga je voor het emailadres, dit zal het makkelijkste zijn. Dit kun je doen door een nieuwsbrief te promoten waar je kortingen geeft of exclusieve acties in zet. Ook kun je een duwtje in de rug geven door iedereen die zijn email geeft onmiddellijk een kortingscode van 10% toe te kennen. 

 

De wetgeving om een webshop te starten in België 

Deze wetgeving is op toepassing op jouw webwinkel in bijberoep in België: 

  1. Consumentenrecht
  2. Vennootschapsrecht
  3. Privacy recht
  4. Wet op reclame
  5. Fiscale wetgeving

Om wat dieper in te gaan op de wettelijke regels op jouw webshop, en toch een kort overzicht te geven dit is wat je concreet moet doen. Let er op, dit is een korte uitleg en je bent beter af om een jurist in te schakelen die alles nakijkt en dit voor jouw doet. Bij De Details werken er 2 hele goede mocht je ons willen inschakelen. 

Consumentenrecht – Dit is het recht dat toepasselijk is als je als onderneming handelt met consumenten. Dit zijn mensen die niet voor beroepsdoeleinden daden van koophandel stellen. De belangrijkste regel hier is dat je 14 dagen retour en bedenktijd moet geven. Raadpleeg hiervoor het wetboek economisch recht voor verdere informatie.

Vennootschapsrecht – Dit is de wetgeving die van toepassing is op ondernemingen. Ook al ben je geen VOF of BV, jouw webshop in bijberoep valt als onderneming onder het vennootschapsrecht. 

Privacy recht – Je moet een cookies pop-up op je website hebben vanaf je gegevens verzameld. Zelfs als je niet weet als je dat doet is het handig om die te hebben. Vaak heb je plugins die gegevens verzamelen ook al zie of weet je dat niet. 

Wet op reclame – Je mag natuurlijk niet zomaar wat zeggen om klanten te lokken. Je prijzen moeten duidelijk en transparant zijn. Je mag ook niet om de 5 minuten zeggen dat je totale uitverkoop doet en ga maar door. 

Wat zijn de kosten van een webwinkel te starten

Eenmalige uitgaven

  1. Registratie in de kruispuntbank ondernemingen – Je bent verplicht een btw-nummer te hebben en je te registreren als ondernemer als je een webshop begint in bijberoep. Dit is de enige vaste uitgave die er in principe is. 
  1. Opslagruimte – Wanneer je fysieke goederen uit de eigen voorraad verkoopt ga je deze ergens moeten opslaan. Afhankelijk van hoeveel je er hebt kun je dit ook bij je thuis doen. Je hebt ook een plaats nodig voor je dozen en ander verpakkingspateriaal op te slaan. Dit is een kost die je kunt vermijden. De dozen zelf zijn een variabele kost. 
  1. Kantoorruimte – Dit is nog een kost die je kunt vermijden. Je kiest zelf als je een kantoor huurt of niet. 
  1. Het ontwerpen van je website – Even tegen de stroom ingaan, maar een professionele website van 4000 euro voor je bijberoep is echt niet nodig. Shopify of Woocommerce is meer dan genoeg. Beter investeer je dat geld in content marketing, of in je voorraad aan te leggen! 

Terugkomende uitgaven

  1. Domeinnaam + Hosting – Dit zijn de enige echte kosten die je hebt die terugkomen voor je webwinkel waar je waarschijnlijk niet aan uit kunt. De bankrekening hoef je hiervoor niet leeg te halen. Dit kost amper 40 tot 60 euro per jaar. 
  1. Payment gateway kosten – Als mensen met de kaart betalen of als je bepaalde betaalopties aanbiedt zoals Klarna zul je een percentage van het transactiebedrag moeten betalen daarvoor. 
  1. Verzendkosten en retours – In dien je fysieke producten verkoopt zul je waarschijnlijk verzendingskosten moeten betalen. Retours zijn ook een vervelende extra kost. Je bent verplicht deze te aanvaarden als de klant ze binnen de 14 dagen terugstuurt in goede staat. 
  1. Producten – Wanneer je fysieke producten verkoopt zullen deze niet gratis zijn. Als je koopt van distributeurs en leveranciers zul je deze moeten betalen. Maak je zelf je producten dan moet je uiteraard nog steeds je grondstoffen betalen. 
  1. Content – Optioneel kun je ook copywriting, seo en content marketing uitbesteden. Als je dit zelf gaat doet, dan zal dit je waarschijnlijk een hoop tijd kosten. Daarom is het nuttig om toch (deels) dit uit te besteden. Wanneer je dit door experten laat doen, ga je waarschijnlijk ook een hogere conversie hebben en dus je geld terug verdienen dat je erin hebt geïnvesteerd.

You might also enjoy